perjantai 3. toukokuuta 2013

Parit kuvat!

Ihmiseni kaiveli taas kännykkänsä arkistoista muutamat kuvat! Pistän ne tännekin koska tehän luonnollisesti kaikki rakastatte minun karvaisia kuviani yli kaiken!


Tässä me ollaan taiteilemassa koirapuistossa tukin päällä! Minä napotin kyllä ihan sievästi kameraan, mutta sitten TUOLLA rasahti!




Tässä minä olen vaanimassa laumallemme aamupalaa. Ihmiseni oli oikein kiltti kun antoi minun pitää ihan koko kärpäsen, ja otti itse sen sijaan kahvia.




Huomenta... Minä aina täältä omalta petiltäni huutelen välillä viereisiin peteihin. Mielellänihän minä olisin tästä sinne viereenkin loikannut pötköttelemään, mutta siitä olisi kuitenkin tullut taas välittömästi sanomista, niin jätin väliin. Ehkä ensi viikonloppuna, jos ihmiseni olisi vähän vastaanottavaisemmalla tuulella!


Lopuksi vielä kuva minun hienosta vinkupallostani! En tajua miksi tämä on ihmiseni mielestä niin kovin hauska, minulta jos kysytään niin tämän lelun tuunaus meni JUST niin kö Strömsössä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti