torstai 3. lokakuuta 2013

Syksy!

Hupsista..... oikeastiko minä olen viimeksi kesäkuussa teitä moikkaillut. Sori, toverit! Tässä on ollu vähän kaikenlaista. Me ollaan aika ahkerasti junailtu viime aikoina Hyvinkään suunnalla. Ihmiseni löysi sieltä jotenkin sellaisen hassun miesihmisen, joka sekin nauraa minulle päin naamakarvoja ja välillä taas rapsuttaa minut ihan hassuksi ja solmuun. Niin, ja se näytti meille sellaisen hienon pienkonekentän metsikön keskellä, missä minä saan juosta ihan hillittömästi.

Yleensä minulle heitetään frisbee, jonka sitten nappaan hampaisiini ja juoksen se suussani sekopäänä viisi minuuttia ympäri ämpäri metsää niin että juurakot ja kannot vaan raikaa. Oi se on ihanaa! Ihmiseni koittaa muistaa ottaa siitä vaikka vähän liikkuvaakin kuvaa, kuulemma.

Mutta tässä nyt kuitenkin pakollinen syksyposeeraus ensin alkuun! Kohta tulee talvi! Jee!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti