maanantai 21. marraskuuta 2011

Muutama kuva väsystä potilaasta

Minä olen ollut viime päivät aika väsy, enkä ole jaksanut oikein leikkiäkään millään. Ulkonakin olen vähän vähemmän energinen kuin normaalisti. Ruoka ja vesi ja satunnaiset namit ovat kuitenkin maistuneet, ja rapsutukset ovat yhtä mukavia kuin ennenkin, joten ihmiseni ei ole liian huolissaan vaikka olenkin vähän apaattisen oloinen. Olen vain nukkunut ensin yhdessä paikassa, sitten vaihtanut toiseen ja jatkanut uniani. Nytkin pistin ihmiseni naputtamaan tätä teille luettavaksi, sillä välin kun itse makaan kyljelläni täydessä unessa lämpöisen peiton päällä sohvalla. Olen vähän raasu, mutta kyllä minä tästä taas virkistyn!


Ai, huomenta taas... Mikä maa, mikä valuutta?!



Minä olin jo lähtemässä sohvalta alas, mutta päätin sittenkin etten jaksa vielä.



Vielä viisi minuuttia...


Astetta rennommat päikkärit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti