perjantai 28. lokakuuta 2011

Koira veräjästä

Eläinlääkäristä alkaa tulla kohta minun lempipaikkani! Parina iltana lenkillä ohi kuljettaessa olen ihan ollut taas menossa sisälle asti, ja tänään kun mentiin niitä minun maitohampujani poistattamaan, pääsinkin pois taas pelkillä herkuilla. Eilen illalla minä tiputin yhden maitokulmurini kotona lattialle, ja tänään eläinlääkäritäti sanoi että muutkin ovat nyt viikon aikana löystyneet niin hyvin että ne varmasti tippuvat tässä ihan muutaman päivän sisään. Melkein olisi kuulemma voinut sormin nyppäistä pois.

Ihmiseni on tyytyväinen että antoi minulle herkkurullan järsittäväksi silloin kun tulin uuteen kotiin, koska jos minä en sellaisia ollut ennen saanut järsiä niin ei ihmekään ettei hampaani olleet putoamassa omin voimin. Ehkä minä nyt viikonloppuna saan sen jemmatunkin herkkutangon, että järsisin oikein kovasti ja pääsisin maitohampaistani eroon. Sitten minulle voisi rauhassa tulla kunnolliset ison pojan hampaat!

Tänään minä pelkäsin pyykkikonetta, joka oli vielä päällä kun me tulimme kotiin. En meinannut millään suostua tulemaan kylpyhuoneeseen tassupyykille, ja sitten kun tassut oli taas pyyhitty, minä arastelin uskallanko mennä pois kylppäristä. Sitten minä kiidin ja loikkasin pyykkikoneen ohi ja löysin turvapaikan makkarin lattialta. Ruoka maistui ihan superhyvältä, kun en saanut aamuruokaa hampuoperaationi takia. Nyt minä taas vähäsen lepään...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti