maanantai 31. lokakuuta 2011

Koirapuistossa

Voi onni ja autuus! Me löydettiin ihmiseni kanssa tänään ihan autio koirapuisto, ja minä pääsin rälläämään sydämeni kyllyydestä vaikka kaikki rokotukseni ei olekaan vielä ihan valmiita ja varmoja. Ensin minä vähän arastelin lähteä omille teilleni, mutta kun ihmiseni kulki kanssani ympäriinsä, uskaltauduin itsekin nuuhkimaan. Sitten minulle heiteltiin keppiä ja sain juosta niin että ihan läähätin! Aina jos meinasin taas alkaa vaan ihmettelemään paikallani, ihmiseni nakkasi minulle kävyn ja kepin johonkin päin aitausta, ja taas minä menin ja nuuhkuttelin. Siellä oli supermukavaa, toivottavasti mennään pian uudestaan!

Ihmiseni tilasi minulle myös ihan oikean ja uuden pedin. Sen halkaisija on vain 70 cm, ja se varmasti jää minulle jossain vaiheessa pieneksi kun minä tästä vielä kasvan, mutta siitä oli niin kiva tarjous että ihmiseni päätti ostaa sen minulle kuitenkin. Se on aika suloinen ja ainakin näyttää huiman pehmeältä. Siinä on varmasti hyvä nähdä uneja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti