maanantai 24. lokakuuta 2011

Voi ihmetys!

Eilen me käytiin tosi monta kertaa ulkona, ja minä osasin olla yön ihan rauhassa omalla petillä mooonta tuntia ennen kuin tuli taas ihan hirveän iso hätä ulos. Sain taas kehuja! Kyllä minä illalla vielä vähän yritin ihmiseni sänkyyn, mutta en onnistunut. Koitin kerran hypätäkin, mutta se sänky on niin kovin korkea, etten päässyt vaan tipahdin takaisin lattialle. On se oma petikin kuitenkin ihan hirmu hyvä. Ihmiseni pitää kyllä silti varmaan ostaa minulle ihan meille koirille tarkoitettu peti, kun minua kiinnostaisi niin kovasti järsiä ja pureskella sitä pahvilaatikkoa ja tyynyä jotka löysin peittoni alta.

Pitkällä lenkillä me seikkailtiin Kaivokselaan nuuhkimaan Tiinaa, mutta ei menty vielä sisälle asti kun en ole ihan varma osaanko olla innostumatta tai jännittämättä niin paljon, ettei minulle sattuisi vahinkoa. Ensin minua pelotti kun en ollut ikinä nuuhkinut Tiinaa ennen, mutta sitten rohkaistuin vähän nuuhkimaan, ja huomasin että sain sieltäkin rapsuja! Ihan kokonaan en osannut rentoutua, mutta ei minua pelottanut enää ollenkaan niin paljon.

Tänään ihmiseni vei minun vakuutuspaperini postiin. Vähän ihmetytti, kun ihmiseni jätti minut yksin ulos odottamaan, ja hihnani oli kiinni niin etten päässytkään mukaan. Ensin vähän pelotti ja yritin seurata, mutta kun ihmiseni tuli takaisin, minä odotin jo melkein ihan rauhallisesti. Tutustuttiin taas uusiin polkuihin, ja niitä uusia hajuja oli ihan mielettömän paljon. Sitten jouduin taas odottamaan ulkona, kun ihmiseni kävi kaupassa, mutta enköhän minä pian opi ettei sitä tarvitse pelätä. Kyllä hän aina tulee takaisin.

Kotona istuttiin ja makoiltiin aika pitkään lattialla ja rapsuteltiin ja kellittiin. Minä ole aikamoinen venyttelyotus kun sille päälle satun. Ensin minua vähän ihmetytti kun minun tassuni kiinnostivat ihmistäni niin kovasti. Vastustelin pikkuisen, mutta huomasin sitten ettei se ollutkaan niin pelottavaa. Tänään mennään puoli kahdelta käymään eläinlääkärillä. Ihmiselleni sanottiin, että heillä on ollut periaatteena laittaa ulkomailta tuleville koirille rokotteet varmuuden vuoksi uudelleen. En ole yhtään varma tykkäänkö ajatuksesta. Jännittää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti